Ekonomi
Giriş Tarihi : 10-10-2020 19:02   Güncelleme : 10-10-2020 19:02

ÇAYKUR Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, Didi'nin Yıl Sonu Hedefini Açıkladı!

ÇAYKUR’un marka değerlerinden biri olan soğuk çay Didi'nin eskisi gibi piyasada yeteri kadar bulunamadığı için bazı esnaflar ve vatandaşların durumdan şikayet etmeleri ile ilgili olarak ise Alim, "Olmayan bir yer görünce koydurtuyorum" ifadelerini kullandı.

ÇAYKUR Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, Didi'nin Yıl Sonu Hedefini Açıkladı!

Didi'nin bu yıl Korona virüs pandemisine rağmen şuana kadar 70 milyon litre satıldığını kaydeden Alim, yıl sonu hedeflerinin ise 100 milyon litre olduğunu dile getirdi. Alim şunları söyledi:
“2018 yılından bugüne genel müdürlüğe ben vekalet ediyorum. 2018 yılından önce bayilikler nasılsa aynı şekilde devam ediyor. Eksilme yok aksine ben eksik gördüğümüz yerde ‘Buraya bir bayilik vermemiz lazım’ diyorum. Hatta zaman zaman Rize’de bile gittiğimiz yerde 'Neden Çaykur’un Didi’si yok ?' diyorum ve koyduruyorum. Rize’de bakkallara bile stantlardan kurdurduk. Önceki yıllarda söz hakkı benim değildi. Kimdeyse söz hakkı o konuşuyor. Farklı şeyler olmuyordu, aynı şeyler yapılıyordu. Satışı da bizim ÇAYTAŞ diye bir firmamız vardı onun üzerinden yapılıyordu. Orada ki durum çok daha farklıydı. O dönemle bu dönemi kıyaslamamız pek de sağlıklı olmaz. Biz onları kapattık, her şeyi ÇAYKUR üzerine çektik. Tüm ticaret ve satış ÇAYKUR üzerinden dönüyor şu anda. ÇAYKUR üzerinden döndüğü için ister istemez bazı eksiklikler de olabildi. Şu ana kadar 70 milyon litreyi geçtik. Yıl sonu hedefimiz ise 100 milyondur. Önceki yıllarda da gerçekçi bir satış 100 milyon-110 milyon civarındaydı. Afaki 120-130 milyon litre de denilebilir ama bunlar gerçekçi rakamlar değildir.”